Friday, October 9, 2009

ROCK (1)



Gambar ini diambil masa zaman rock kapak sedang memuncak. Kitorang sempatlah merasai zaman tu sehingga sanggup lompat pagar asrama semara-mata utk menyaksikan konsert rock Rusty Blade. Memang berbaloi sebab dapat bergambar dengan kumpulan ni. Banyak kisah disebalik gambar ni.Empat orang dari kiri ialah anggota kumpulan Rusty Blade dengan penyanyinya Yantzen,diikuti gang kitorang budak2 sekolah agama(he he), Izam seorang guru agama sekolah kebangsaan di sabah, Razak guru SMK, aku he he, Sham guru agama SMK, Mizi pensyarah IPG dan Rhani staff supervisor TNB. Hebatkan cikgu2 ni. Ada banyak cerita lepas habis konsert. Nanti aku cerita lain kali. Kisah di hendap dan dikejar Ketua Pelajar, dirampas kamera, dan nantilah aku sambung. kasi suspen sikit. Ni baru kisah Rock (1)

2 comments:

  1. hahaha. lawak la bg zayyat. kalau dulu pat jumpe gambo nih, abis la abg zayyat. wakakaka.

    ReplyDelete
  2. yat walaupun aku tak pergi malam tu. aku turut ada simpanan gambornya. Aku ingat lagi malam tu, memang ada gerakan untuk menangkap pelajar yang eprgi konsert. Aku pun dah lewat baru tau. Apabila di check ramai pelajar yang tak de di asrama.

    ReplyDelete