Wednesday, October 7, 2009

MARI MEMBACA


Ini adalah ruang yang paling aku minat di rumah persinggahan aku di rawang. aku sebut rumah persinggahan sebab hanya menginap di sini pada hujung minggu atau musim cuti sekolah. Itupun bergantung pada kelapangan atau tiada program apa2 di kuala lumpur. Sebenarnya, rumah ni aku beli sebagai tempat yang akan aku tuju bila dah boring duk kat KL dan akan minta berpindah tempat kerja. tapi punyalah berat rasa hati nak tinggalkan KL. Di KL aku duduk kuarters yang terletak betul2 di pusat bandar iaitu kg baru KL. belakang rumah nampak klcc, depan rumah nampak menara KL.

Tapi itu bukanlah sebab utama. memang cukup payah kita nak tinggalkan tempat yang dah serasi dgn kita. Separuh usia aku adalah di Lembah Kelang khususnya KL. nantilah dalam entry akan datang aku akan sertakan gambar kuarters di kg baru. kekawan bolehlah buat penilaian. ntahapahantah aku ni. cerita tak konsisten. kejap pasal rawang, kejap pasal KL. Yang sebenarnya aku nak bagitau aku ni cukup suka membaca. Itulah yang aku nak tunjuk dalam gambar tu. Mungkin anjang pun sama hobby ngan aku. pengumpul bahan bacaan.

3 comments:

  1. ok tu yat entry awal-awal aku dulu lagi merapu. aku baca balik rasa nak gelak aku. Nanti aku snap bahan-bahan bacaan yang aku dah kumpul selama hari ini.

    ReplyDelete
  2. canteknye rumah abg zayyat.
    abg zayyat tinggal kat kg baru?
    masa kite kat kl dulu tak pernah plak bertembung kan? lg pon pat dok sana 5 bulan aje. hihihi. kg baru pon tak tahu kat mana. tau sentol je.

    ReplyDelete
  3. tiap kali ke rumah orang, benda pertama yg akan saya tengok ialah buku! saya tak heran dgn perhiasan2 depa yg berjenama tp saya giler tengok buku2 @ majalah..best sangat bila dpt mmbaca..

    ReplyDelete