Friday, October 9, 2009

AKU DAN ANJANG (1)


Sekarang bercerita pasal anjang pulak. Anjang ni anak peneroka Felda Trolak,kawan semasa di Izzuddin. Seorang blogger yang aktif. ada aku link blog dia kat sebelah. Sekarang seorang guru di SMK. Gambar ni kitorang ambik kat rumah anjang masa Form 3 cuti sekolah. Dalam gambar tu aku dgn anjang aje budak izzuddin. yang lain tu member kampung anjang di Trolak. kalau berselisih pun sekarang mungkin aku dah tak kenal.Ada banyak lagi gambar aku dgn gang trolak ni yang mungkin anjang sendiri tak sedar atau tak pernah tengok. aku akan keluarkan satu2 dalam entry akan datang.Lupa nak terang.Dalam gambar tu aku paling kanan dan diikuti dgn anjang, tuan punya rumah. Hah ! ada lagi satu perkara yang baru aku ingat, masa ni ayah dan aruah mak anjang sedang mengerjakan haji, so anjang, aku n the gang berpesta la pulak.

1 comment:

  1. Aku memang tak de gambor ni yat. klasik betui gambor ni. Masa ni tanduk naik, emak ayak aku pergi mekah. Selepas tu engko nak tau yat apa jadi. Romah aku jadi port. Engko, rizal raof dan zamri hamzah yang datang romah aku. Ada satu malam yat, engko ingat lagi tak masa kita menonton video %^&*( beramai-ramai sebenornya polis dah nak serbu. Nasib baik ada sorang pakcik tu defend. Dah lama selepas emak ayah aku balik mekah baru pakcik tu cerita kat emak ayah aku. Lepas aku pulak kena sound

    ReplyDelete