Sunday, November 15, 2009

NOSTALGIA YG BAKAL DITINGGALKAN




Sekolah yang mungkin bakal aku tinggalkan pada tahun hadapan. Disempadani dengan kawasan tanah perkuburan, PPR DBKL Gombak Setia, SMK Setapak Indah dan Taman Setapak Indah. Juga terlihat dari jauh gunung Melawati yang indah.

Bila aku dah habis memberi pengajaran dan murid2 sedang membuat latihan, aku biasanya akan menjenguk ke luar tingkap dan.... selalunya banyak yang aku fikirkan. Semalam yang telah ditinggalkan, hari ini yang sedang dilalui dan hari esok yang belum pasti..

Sekolah yang banyak berjasa kepada aku dan dalam masa yang sama banyak juga menerima sentuhan tangan dari aku. Maksud aku kerja2 lanskap taman pada mula2 sekolah ini dibuka. Semoga sekolah ini akan terus berjasa kepada warganya, murid-murid dan guru-guru.

No comments:

Post a Comment